Selepas Melakukan Hubungan 1nt1m, Jangan Lakukan 3 Perkara Ini Jika Tidak Mahu Alat Kel4min Anda Rosak!


Selepas melaksanakan ikatan 1nt1m, jangan jalani 3 masalah ini bila tidak mahu perlengkapan kel4min kamu rosak!

Selepas melaksanakan ikatan 1nt1m, jangan jalani 3 masalah ini bila tidak mahu perlengkapan kel4min kamu rosak!

Kita seluruh ketahui bahwa pemanasan dan juga regangan otot amat berarti saat sebelum mana - mana sukan. nah, sesungguhnya ikatan intim pula boleh dikategorikan bagaikan salah satu “sukan”, oleh kerana itu, kita pula butuh ketahui gimana triknya membikin badan senantiasa nyaman selepas melaksanakan perihal seksual tersebut.

bagi kabar kesihatan perempuan, selepas melaksanakan ikatan seks, perempuan kamu tidak melaksanakan 3 masalah ini:

1. tidak kencing

apabila bersetubuh di tilam, bakteria boleh melekat pada wilayah kelamin dan juga pangkal paha, dia mungkin besar hendak mengakibatkan jangkitan genital. obstetrikian, robert wool mencadangkan biar kamu lekas buang air berkemih dalam masa kurang daripada 1 jam selepas bersetubuh.

2. memakai cecair pembersih di wilayah perlengkapan kelamin

ada sebagian orang yang bisa jadi berfikir bahawa mereka wajib lekas mensterilkan wilayah perlengkapan kelamin dengan sabun buat jadi lebih bersih, sementara itu sesungguhnya ini tidak baik. kulit di wilayah perlengkapan kelamin perempuan amat sensitif, bila kamu dengan lekas mensterilkan dengan pembersih olahan kimia, bisa jadi kamu hadapi alahan secara seketika serupa kulit gatal, merah ataupun kering. miss v seorang diri sesungguhnya memiliki sistem proteksi seorang diri, kamu cuma menyiram dengan air bersih yang baik buat wilayah miss v!


3. tidur dalam baju tidur seksi.

memiliki ikatan seks amat memenatkan, ramai orang yang selepas ikatan itu mahu berangkat terus ke tidur. namun bila kamu masih mengenakan seluar seksi, hendaklah dikeluarkan terlebih dulu, paling utama apabila olahan itu dari nilon dan juga penuh dengan renda.

selepas ikatan seks, kulit kamu hendak lebih lembab dan juga temperatur besar. apabila kulit kamu dibalut dengan olahan yang tidak baik, peluh dan juga bakteria hendak dikepung, dan juga ini boleh membikin miss v gampang dijangkiti.

nah, sudah ketahui gimana? jangan perkenankan ketiga masalah remeh ini membikin kamu menyesal buat hidup, baik!





(sumber: https:// ceritaviral . pw/2018/selepas-melakukan-hubungan-1nt1m-jangan-lakukan-3-perkara-ini-jika-tidak-mahu-alat-kel4min-anda-rosak/ )